Saturday

Win een Muuto Corky karaf!

No comments:
 


DEZE GIVE AWAY IS NU GESLOTEN -- Ik zit midden in mijn scriptie en om opperste concentratie te waarborgen zorg ik dat ik tijdens het schrijven een beetje gezond eet en drink, anders eet ik zo gedachtenloos een zak dropjes leeg! Mezelf omringen met design maakt het studeren ook een stuk draaglijker ;-) -- zoals drinken uit deze prachtige Muuto Corky Carafe die ik al jaren heb.

Lezers van Nordic Days kunnen nu kans maken op hun eigen exemplaar van deze Muuto Corky karaf! De minimalistische kan werd ontworpen door de Noorse ontwerper Andreas Engesvik en voor mij was het liefde op het eerste gezicht vanwege de simpele strakke lijnen, naast het toch zeer kenmerkende design. De verhoudingen zijn net anders dan je zou verwachten en dat geeft een speels en spannend effect. Ik vind kurk bovendien prachtig natuurmateriaal en je ziet het dan ook overal in mijn huis terugkomen :-)

Wat moet je doen? Om een nieuw exemplaar van deze prachtige Muuto Corky Carafe te winnen ga je naar mijn Facebookpagina en/of Instagrampagina en volg je de instructies. Voor een dubbele winkans kun je natuurlijk op beide platforms een kansje wagen :-)

Ps: Ik maakte vandaag een alcoholvrije Hugo cocktail (recept met dank aan Pjolli) met vlierbloesemsiroop, limoensap, spa en verse munt (en een beetje citroen) :-)

Disclaimer: Sorry, for Dutchies and Belgians only :-) 




BewarenBewaren
BewarenBewaren

No comments:

Post a Comment

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff